Obchodní podmínky

Všeobecné informace

Internetový obchod zahradnictviuhusku.cz (dále jen e-shop) provozuje:
Pavel Slinták, IČ: 01440748, email: info@zahradnictviuhusku.cz, mobil: +420 776 696 027 nebo +420 736 286 796 (dále jen provozovatel). Není plátce DPH.

Každý zákazník je povinen se před prvním nákupem seznámit s obchodními podmínkami e-shopu. Uskutečněním nákupu zákazník souhlasí s obchodními podmínkami e-shopu.

Veškeré objednávky zákazníka jsou po potvrzení provozovatelem považovány za závazné. Provozovatel potvrdí přijatou objednávku jedním z těchto způsobů: telefonicky, e-mailem, SMS.

Objednané zboží expedujeme nejpozději do 10 pracovních dnů (obvyklá doba dodání je 3–5 pracovních dnů). V případě, že nebude možno objednané zboží v uvedeném termínu dodat, tzn., že objednané zboží není momentálně na skladě, budeme Vás o tomto neprodleně informovat (telefonicky nebo e-mailem nebo SMS).

Všechny ceny uvedené u zboží v e-shopu jsou včetně příslušné DPH a nezahrnují poštovné a balné.

Ceny v e-shopu jsou určeny pro konečného spotřebitele. Ceny jsou poskytovány individuálně na základě dohody a dosaženého obratu.

Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu ceny v případě náhlé změny kurzu či nákupních cen zboží. O této skutečnosti bude zákazník neprodleně informován a lze to považovat za důvod ke zrušení objednávky ze strany odběratele.

Právo na odstoupení od smlouvy (storno objednávky) probíhá v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 (viz podrobnosti níže).

Do zaplacení celé kupní ceny zůstává zboží majetkem provozovatele.

Smluvní vztah mezi zákazníkem a provozovatelem upravuje Občanský zákoník a Obchodní zákoník v platném znění.

Způsoby platby za objednané zboží jsou následující:




Reklamační řád

Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je uplatněna řádně včas a v záruční lhůtě. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady.

  1. Postup při vrácení zboží:
    Vrácené-reklamované zboží musí být ve stejném stavu, jako jej dodavatel předal odběrateli. V případě reklamace nás kontaktujte neprodleně na náš e-mail nebo telefonní číslo.
  2. Vyřízení reklamace:
    Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.
    V případě uznání reklamace dodavatelem se strany dohodnou na možném postupu:
    • - sleva na kupní ceně
    • - výměna zboží za zboží bez závad
    • - odstoupení od smlouvy
  3. Za reklamaci nelze uznat:
    • - chybnou objednávku ze strany kupujícího
    • - opotřebení při manipulaci a zpracování zboží u kupujícího
    • - nevhodné skladování kupujícím